06 czerwca 2015

Jak przerobić papierową lampę

W tym poście moja pierwsza inspiracja zaczerpnięta w sklepach z oświetleniem do mieszkania. Można w nich kupić różnorodne modele wiszących lamp pokojowych wykonanych  z przeróżnych materiałów. Ja ze względu na oszczędności postanowiłam kupić papierową lampę, która nie mogła pozostać oczywiście w sowim pierwotnym stanie, musiałam ją troszkę przerobić. Jeśli posiadacie już taki papierowy abażur, a chcielibyście go troszkę odświeżyć, to w tym poście pokażę jak w prosty ją przerobić.

ikea hack lamp


 Okrągłą zwykłą lampę papierową udało mi się kupić za 10 zł w jednym ze sklepów budowlano-dekoracyjnych. Potrzebna jeszcze była tylko biała karbowana bibuła, nożyczki oraz klej Magic  dla architektów, za który zapłaciłam ok.4zł .

Z bibuły wycianamy prostąkątne kawałki, które następnie tniemy w paseczki, tak aby powstały a'la frędzelki. Przygotowane pocięte kawałki bibuły przyklejamy poczynając od samego dołu do papierowej lampy. Klejem smarowałam tylko i wyłącznie cieniutki brzeg pociętego we frędzle kawałka.



Po obklejeniu całej lampy możemy ją zawiesić w salonie i cieszyć się naszym nowym oryginalnym abażurem:) Tak lampa prezentuje się przy włączonym świetle ;) Całkiem efektownie prawda?

jak przerobić lampę papierową z papieru

 jak odnowić papierową lampę

 metamorfoza papierowego abażura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz